Aanbiedingen kosten alleen maar geld! Je moet immers marge inleveren om het product goedkoper te kunnen leveren dan de concurrent. Daarnaast moet u meer besteden aan promotie van het product waar al minder marge op zit.
Vervolgens krijgt u de zoveelste klant voor het "product uit de folder/mailing" in de zaak of aan de telefoon dat inmiddels is uitverkocht. De klant is geïrriteerd met als gevolg dat de klant de volgende keer nog eens nadenkt voor hij nogmaals zal reageren.
De beste Promotional Marketing biedt niets aan, maar informeert en doet aanbevelingen aan zijn doelgroep.
Eerlijke informatie is moeilijk te vinden, ook voor uw klanten. Er zijn genoeg zaken die aan haar klanten verkopen wat de baas wil, terwijl dat product niet helemaal is wat de klant wil of zoekt.
Door de klant een eerlijke en oprechte aanbeveling met en goede onderbouwing te geven voelen zij zich gewaardeerd en niet betutteld. Ben eerlijk, als u bij een zaak bent staat wilt u toch ook een goede onderbouwde aanbeveling in plaats van "die aanbieding voldoet" of "dit is het goedkoopst".
De krachtigste "promotional marketing" tool is maximaal 160 tekens lang en biedt niets aan. Maar informeert!
Mits u mensen echt en oprecht informeert mag u uw klanten zelfs een SMS sturen. U mag zo direct zijn! Er zijn echter wel heel belangrijke voorwaarden die u in de gaten moet houden . Omdat SMS zo enorm krachtig middel is moet u goed opletten wat u stuurt en wanneer u het gebruikt. U raakt de ontvanger immers op het lichaam. Dit geldt overigens niet alleen voor het medium SMS maar bijvoorbeeld ook in andere mate voor guerrilla marketing, traditionele media, bulk email marketing en andere vormen van e mail marketing.
In het gratis E-boek: "Nieuwe Promotional Marketing" vertel ik hoe u uw eigen Promotional Marketing campagne start in 10 simpele stappen. U hebt uw doelgroep nog nooit zo effectief aangesproken!
In dit E-Book leg ik u stap voor stap uit hoe u de conversie van uw promotie uitingen drastisch verhoogd en de kosten voor uw promotie enorm verlaagd. Het succes van uw promotie wordt namelijk niet bepaald door het populariteit van het medium. Het wordt bepaald door U! Ik vertel u waar u op moet letten!
U ontvangt overigens dus niet alleen het Gratis E-boek "Nieuwe Promotional Marketing" maar ook regelmatig de Gratis nieuwsbrief waar nieuwe technieken en gemakkelijk toepasbare tips in staan.
Bent u nog steeds niet overtuigd dat dit E-boek u kan helpen? Dan moet u het echt op een andere pagina gaan kijken, dan kan ik u niet helpen. U ontvangt De Oplossing Gratis & Zonder Risico! Toch twijfelt u, wat is uw risico?
Twijfelt u niet langer? Bestel hieronder het Gratis E-boek "Promotional Marketing" U bent dan automatisch abonnee op de Gratis Nieuwsbrief.
1 comment:
Dat ziet er veelbelovend uit.
Ik kijk uit naar je e-boek.
Groeten,
Martin Jeuken (ook een rat)
Someren
http://www.tuinbeeld.blogspot.com/
Post a Comment